BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 5 juli 2010

Konfirmation

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, igen .__.
Men jag har glömt av det (a)
Thihi, men jag ska berätta lite om de veckorna som jag har haft konfirmations träffar och även om konfirmationen.

Lägret började ju dagen efter skolavslutningen, alltså den 16 juni.
Sen efter det så på tisdagen efter att lägret var slut började vi med konfirmations träffar från 09:00 - 13:00 från tisdag till torsdag.
Först tyckte jag att det var tråkigt, men när allt väl kom igång så började jag tycka det var roligare.
Jag började prata lite mer och så.
Det kändes som att jag fick vara med lite mer, eller något xd
Aja...
Men efter den veckan så fortsatte träffarna från måndag - torsdag.
Då höll vi på med att träna och massa sånt på pjäserna som vi bestämde att vi skulle ha.
Och så sätt blev det ju roligt också, inte bara sitta och läsa i bibeln :p
Sen på torsdagen var det genrep och allt gick som det skulle.
Och sen blev det söndag (igår alltså) och då var det själva konfirmationen.
Själv tyckte jag väl att det gick rätt så bra.
Vi gjorde en pjäs om den förlorade sonen, eller vad det nu var (xd) och en om de tio budorden (:
Efter det så blev det fika här hemma.
Thihi, jag fick 4200 kr och ett par örhängen så nu blir det att köpa ett objektiv vilken dag som helst! :D

Så nu,, äntligen,, börjar mitt sommarlov på riktigt!
3 veckor som jag har varit på träffar, läger eller vad det nu har varit.
men nu är det över!

Thihi,,
aja (:




Puss! <3

0 kommentarer: