BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 8 juni 2010

Skoldagen 2

Hej!
(kom inte på någon bättre titel)
Aja, idag så tog jag med mig min dator och kamera till skolan för att Daniella skulle fixa med våran reklamfilm som vi skulle redovisa lite senare på dagen.
Även om vi inte blev helt klara så fixade vi ihop något så det såg någorlunda bra ut iaf.
Sen så sprang alla runt med min kamera, samma varje gång :P
Men det är bra ändå, så får man en massa bilder på klassen tillslut.
Sen så är jag fortfarande otroligt arg, men jag tror att jag börjar smälta att jag är arg på 2 och 3eftersom att dom pratar lite mer med mig, asså.. typ ställer frågor och så, vilket inte 1 gör direkt till mig utan antingen till Daniella eller ingen, men jag bryr mig inte.. jag orkar inte!
Men jag är fortfarande otroligt arg på 1.
Hon verkligen hatar mig, och jag hatar henne efter det hon har gjort.
Jag kan inte få tag på henne heller mer än i skolan och där vill jag inte prata med henne, då förstörs hela mig dag.

Nu är det en vecka kvar till skolavslutningen och jag ska vara fotograf *happy* :D
Yääh!
Me längtar massor :) <3

Imorgon är det NO prov i Fysik, Akustik och optik.
Uhh, hemskt!

Men men,
Ses någon gång i livet :) <3

(Bilden, bara för att jag har världens mystiska klass:D
Och nej, det är inte jag som har tagit den xd)

0 kommentarer: