BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 21 juni 2010

Konfirmations läger

Hej igen!
ja, jag har varit på konfirmations läger från onsdag till söndag, onsdagen efter skolavslutningen dessutom .__.
Men jag hade det väl ganska bra förutom en sak.. men det orkar jag inte riktigt ta upp nu (:
Men men,
tog med mig kameran och tänker lägga upp några bilder.
Kommer även att lägga upp bilder från skolavslutningen i ett annat inlägg.
Men det kommer det med :)

Men jag vet inte vad jag ska skriva om lägret,
vi gjorde lite allt möjligt,
vissa spelade fotboll medan jag fotograferade och så.
Sen var vi en hel del med några andra människor.
Vi pratade väl inte med dom direkt och så men dom spelade fotboll med oss och vi var även nere vid havet med dom.
Men  jag fotograferade självklar, som jag sa. Så här är några bilder iaf :)







0 kommentarer: